پایگاه اطلاع رسانی سامانه های دانش آموزی

تعرفه تبلیغات در سایت

 

اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان آموزش و پرورش

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: 13 هزار مهارت آموز ورودی امسال از مهر 98 در کلاس های درس آماده تدریس هستند.

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان در آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، براساس این اطلاعیه تنها مرجع اطلاع‌رسانی درباره مسائل مرتبط با دوره مهارت‌آموزی، پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فرهنگیان و پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه است و دانشگاه فرهنگیان اخبار سایر مراجع اطلاع‌رسانی اعم از سایت‌های خبری و شبکه اجتماعی را تایید نمی‌کند.

برنامه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون سال 1397 استخدام پیمانی آموزش و پرورش، دارای 3 مرحله اصلی است به شرح زیر است:

مرحله اول: تعیین محل آموزش

 به گزارش سناد پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از محل آموزش خود باید از 5 آبان تا ساعت 24 روز دوشنبه 7 آبان به «سامانه تعیین محل آموزش مهارت آموزان» به نشانی stats.cfu.ac.ir/state مراجعه کنند و پس از اطلاع از استان محل آموزش، پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از زمانبندی ثبت‌نام و جزییات مربوط به محل و زمان برگزاری دوره از روز شنبه 12 آبان به سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود (به عنوان مثال مهارت‌آموزان استان آذربایجان شرقی به سایت دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی) مراجعه کنند.

اگر مهارت‌آموز دارای شرایط خاص (شامل بارداری، بیماری صعب‌العلاج و ...) باشد، باید در روزهای یکشنبه و دوشنبه 6 و 7 آبان 1397، درخواست انتقال خود را با «شرح علت» و «مدارک مربوطه» در درگاه stats.cfu.ac.ir/state قسمت درخواست جابه‌جایی ثبت کنند. البته به درخواست‌هایی که به علت‌هایی چون اشتباه در تعیین استان محل اقامت در زمان ثبت‌نام در آزمون، اشتغال به تحصیل و ... ترتیب اثر داده نمی‌شود.

لینک ادامه مطلب

 

آموزش و پرورش, فرهنگیان, وزارت آموزش و پرورش, استخدام, دانشگاه فرهنگیان, استخدام آموزش و پرورش,...
نویسنده : نادر رفیعی بازدید : 66 تاريخ : چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت: 14:34

 

 معرفی پکیج جامع آموزش زبان انگلیسی

 

پکیج آموزشی مکالمه انگلیسی پیش رو، با نام بسته آموزشی مهندس زبان با توجه به درخواست ها برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در کوتاه مدت پیاده سازی شده است. مدت زمان لازم برای آموزش از طریق این پکیج 90 روز پیش بینی شده است محتوای آموزشی به گونه ای طراحی و تولید شده است که بتواند مناسب برای آموزش به افراد با تخصص ها و تحصیلات متفاوت باشد.


محتوای بسته آموزش مکالمه زبان

چهارDVD  تصویری : این دی وی دی ها شامل 40 ویدیو 4 دقیقه ای که نکته های اساسی در مکالمه زبان انگلیسی را در دل خود جای داده است.

دو کتابچه آموزشی : این کتابچه ها شامل 40 درس بوده و به زبانی ساده با توجه به سرفصل های آموزشی به بیان موارد هدف میپردازد.

یک سی دی صوتی : یک سی دی شامل 40 تراک صوتی برای تمرین بیشتر موارد بیان شده در هر یک از درس ها

کتابچه تست و تمرین : این کتاب شامل پرسش های 4 گزینه ای تفیک شده برای هر درس می باشد که موجب تسلط بیشتر زمان آموز به مواردی خواهد شد که در درس های ویدیویی و کتابچه های آموزشی مورد مطالعه قرار گرفته اند . این460 تست و پاسخ می تواند به عنوان مجموعه ارزشمند و کاربردی در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

خرید بسته آموزشی مکالمه مهندس زبان

شماره دفتر فروش : 52835500-021                      ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 5000586

شماره اخذ نمایندگی: 52835500-021

 

 

 

این بسته هم اکنون اماده ارسال به سراسر نقاط ایران بوده و در مدت حداکثر 72 ساعت؛ سفارش دهندگان بسته آموزشی خود را دریافت خواهند کرد .

 

 

 

 

 

بسته آموزشي ,آموزش زبان ,مكالمه زبان ,فروش ,فروش بسته آموزش زبان ,مكالمه زبان انگليسي ,زبان انگليسي ,بسته آموزش مكالمه زبان,...
نویسنده : نادر رفیعی بازدید : 75 تاريخ : چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت: 11:52